نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس در کمین مدافع جوان تیم ملی آلمان

یوونتوس در کمین مدافع جوان تیم ملی آلمان

مسئولان بیانکونری دیروز در آلمان بوده اند و بازی او را از نزدیک دیده اند. گینتر اولین بازی خود برای تیم ملی آلمان را در سن 20 سالگی انجام داد، همچنین به عنوان مدافع در ترکیب تیم ملی موفق به قهرمانی در جام کنفدراسیون ها شد.

 

کوریره دلو اسپورت به نقل از بیلد نوشت:

 

یوونتوس به مدافع قوی، جوان، آینده دار و بلند پرواز بورسیا مونشن گلادباخ علاقه مند است.

 

کوریره ادامه داد:

 

بیانکونری برای تقویت فاز دفاعی تیمش به ماتیاس گینتر فکر میکند. این مدافع متولد 1994 که در بورسیا مونشن گلادباخ توپ می زند و در سال های گذشته در تیم ملی آلمان بازی کرده و پس از چند بار تغییر تیم در بوندس لیگا به بلوغ کافی برای خروج از کشور و بازی در تیم های سطح بالا رسیده است. به گزارش روزنامه های آلمانی روز گذشته و در جریان مسابقه بورسیا مونشن گلادباخ مقابل هوفن هایم تعدادی از ناظران و استعداد یاب های یوونتوس در بورسیا پارک حضور پیدا کردند و بازی او را از نزدیک تماشا کردند. او با گلزنی در دقیقه 90 این بازی و به تساوی کشاندن آن مانع از شکست خانگی تیمش شد. بطور خلاصه اون عملکرد خوبی داشت و احتمالا نظر مسئولان یووه را جلب کرده است.

 

گفتنی است این مدافع جوان و 189 سانتی متری در تابستان با وجود علاقه جدی تاتنهام و چند تیم دیگر، بعد از مشورت با یواخیم لوو با 17 میلیون یورو از دورتمند به گلادباخ پیوست و تاکنون عملکرد بسیار خوبی در این تیم آلمانی از خود به نمایش گذاشته و موفق به زدن 5 گل و دادن 2 پاس گل در بوندس لیگا تا اینجای کار شده است.

 

گینتر درباره دلیل پیوستنش به بورسیا موشن گلاباخ گفت:

 

من از یواخیم لوو در این باره سوال کردم و او به من توصیه کرد که برای اینکه رشد فنی و شخصیتی بهتری داشته باشم بهتر است که به گلادباخ بروم و من حرف او را گوش دادم.

 

اکنون این مدافع 24 ساله زیر نظر ناظران یوونتوس قرار گرفته و این موضوع و انتقال احتمالیش به یووه می تواند نقطه مهمی در مسیر پیشرفت و سرنوشت حرفه ای او باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: